Friday 23 September 2011

Så glömmer vi inte....Bara

When strangers click visas ikväll på SVT2 klockan 18.00 med repris SVT2 25/9 - natten mellan söndag och måndag - kl:00.40

Vår Bara Jonson med sin Nickel är ett av paren denna dokumentär handlar om. Nu missar vi inte det, jag har satt telefonen på alarm för även om vi blir påminda hela dagen så har jag teflonminne:)
...och Bara...har du färgat hatten??


editerat: om ni inte såg eller inte orkar va uppe för reprisen finns den nu på svt play HÄR

5 comments:

  1. Jag som inte var hemma idag kl. 18 jag får lov att hålla mig vaken på söndag natt. Och det kan du skriva upp att jag ska!!

    ReplyDelete
  2. det var kanon kul att se så missa inte reprisen:)

    ReplyDelete
  3. Den var verkligen fin, Vampi! Jag höll på att missa den men satte av en tillfällighet på TVn när jag kom innanför dörren och såg vinjetten. Tackar mig själv för mitt undermedvetna!

    ...fast lite sur blev jag allt över att den amerikanske regissören eller möjligen SVT hade klippt for varenda djävla scen där the Much Honored Bock McMillan, Laird of Southern Charm and Prince of Cascade Falls var med - jag ägnade ju TIMMAR åt att vara statist ;(

    ReplyDelete
  4. jag såg dig bock om än snabbt så de så:) och hade du missat hade du fått bannor:)

    ReplyDelete
  5. Aha det var Bock?! Jag kom inte ihåg det i mitt inlägg - får försöka rätta det om jag bara kommer ihåg kodordet till Tinas Universum- bloggen,...

    Filmen ÄR bra och riktigt rörande trevlig!

    /Tina (PG)

    ReplyDelete