Thursday 14 April 2011

OD new and improved

Vi har under den senaste månaden byggt om och ändrat en hel del på OD simmen. Borta är "pökahuset" och på den platsen är idag en lummig trädgård man kan mysa, kramas sitta på bryggan eller dansa med sin partner. Hela OD är grönare och lummigare än innan (jag handlade ground covers på KIDD tills jag skämdes hihi) och byggnader har bytt skepnad.

Kvällens event kommer att vara i vår nya trädgård med tema VÅREN. Start klockan 21.30 med DJ Lucien på streamen.


Det är ganska okänt för de flesta att jag även har en affär på OD.



Den är nu helt ombyggd och har nytt sortiment. Jag säljer bla skins, make up, hattar, smycken (mest piercings), en del kläder (sorry män inget för er än) och lite möbler (på andra vån). Jag har även två Lucky Chairs med "limited items" dvs det som finns i stolarna säljs inte, de finns endast som gåvor i Lucky Chairs.


Påskens specialhattar 20 Linden per hat :) Försvinner efter påsk:)



På andra våningen av affärsbyggnaden kommer Sirhc att ställa ut lite av sina kreationer, konst och annat så fort han får ändan ur... ;)


Nu när den galna ormen i sjön är borta får vi hitta en ny maskot...kanske en elefant! Nellie the elephant hihi ... vi får se vad det blir, man vet aldrig :)

No comments:

Post a Comment