Saturday 27 June 2009

RAJRAJ på Beacon Hotel













Fredagens RajRaj on Tour tog oss till charlotte Rhino och det vackra Beacon hotel
(får göra vidare inspektion där vid senare tillfälle).

Som vanligt så KUPPades det en hel del, dansades och hade som alltid fantastiskt kul:)

När klockan slog midnatt svensk tid fick jag lite gratulationer för jag har minsann rezdag idag 27/6 ett helt år är jag och jag har lovat att jag ska kunna gå nu hahahha jaja vi får väl se hur många väggar som håller med:)
Puss och tack alla !!!









3 comments:

  1. Kupp Vampi!
    Din egen IKAROSKLANT!!! *S*

    ReplyDelete
  2. GRATTIS på rezzdan Vampi!

    ReplyDelete
  3. *****GRATTIS******!!!!! På din rezzdag!! Jag gillar dig uramycket även om du säkert inte kan gå än iaf ;)) KRAMAR!!!

    ReplyDelete